Ter Navolging.

Ter_Navolging,_poort

Tiel, woensdag 1 mei 2013, 00.00 uur.

‘Ter  Navolging’ stond op de zuilen bij het hek waar mijn Theo zich om klokslag twaalf overheen slingerde. Zijn zwarte krullen dansten in het licht van de volle maan.

‘Één mei, je bent jarig, gefeliciteerd!’ Bij iedere volgende klokslag kuste hij me door de spijlen tot ik bij de twaalfde met mijn nagels over de harde bobbel in zijn jeans kraste.

‘Oh, kleine heks’ kreunde hij ‘bange feeks, loop lekker om, ik lig zo voor je klaar tussen de kaarsjes in bed met champagne!’ Wolken schoven voor de maan zodat ik alleen zijn fluorescerende groene sneakers tussen de zerken zag verdwijnen.

Huiverend liep ik langs het kerkhof. ‘s Nachts ging ik daar echt niet dwars doorheen om een paar honderd meter af te steken.  Het onwezenlijke licht dat steeds even door de wolken scheen benauwde me,  bij elk vreemd geluid trok ik mijn schouders iets hoger op, liep iets sneller, totdat ik bijna rennend bij Theo’s deur kwam.

Op slot.

Ik wachtte 5 minuten. Toen, op mijn hoede, ging ik terug. Om de paar meter keek ik door het hek. Eindelijk, vlakbij de ingang, hoorde ik iets, een soort zangerig kattengejammer. Struikelend door de struiken klampte ik me vast aan de spijlen. De wolken verdwenen, het kille licht van de maan bescheen een hoge grafsteen. Met grote ogen zag ik twee groen fluorescerende schoenzolen. Daarachter keek ik recht in het gezicht van een roodharige amazone. Met haar knieën op Theo’s schouders bereed ze zijn gezicht. Ernaast stond een krom gerimpeld wijf met sliertig grijs haar dat zich steeds opnieuw voorover boog.

MijnTeo’s broek was op zijn enkels  gestroopt, de twee vrouwen waren naakt! De amazone op zijn gezicht hief haar borsten omhoog en mauwde extatisch naar de maan en bewoog haar onderlichaam steeds sneller tot ze zich kermend, schokkend op Theo’s gezicht liet zakken. Het oude wijf nam zijn enorme erectie steeds weer en steeds verder in haar mond tot hij helemaal in haar keel was verdwenen. Triomfantelijk spreidde ze haar armen, Theo’s kruis stootte omhoog, zijn ledematen spartelden woest heen en weer. Het wijf strekte haar rug, kneep de laatste druppels zaad uit zijn verslappende lid en likte haar vinger af. Voor mijn ogen werd haar hangende buik strak, werden haar lege borsten rond en haar grijze haren weelderig en blond. De vrouwen dansten weg van het graf waar een gekromde schaduw bleef liggen.

Wolken verduisterden de maan opnieuw, verlamd bleef ik staan tot het hek verderop piepend openging.

Ik keek om. Twee vrouwen in bontjas, de een blond, de ander vlammend rood, liepen giechelend tussen de zuilen door en stapten in een gereedstaande limousine.

Mijn polsen werden gegrepen, geschrokken draaide ik mijn hoofd en keek recht in Theo’s gezicht. Zijn ogen waren hol, zijn krullen grijs.

Sindsdien heb ik van alles geprobeerd, maar heeft hij nooit meer een erectie gehad.

 

Dit was mijn inzending voor de 5de ronde van de EWA schrijfmarathon.
Helaas kreeg is deze ronde niet zoveel stemmen en werd gedeeld 14de.
De opdracht was:
Schrijf een erotisch verhaal vanuit het perspectief van een toevallige voorbijganger.
Maak hierbij gebruik van de ‘show don’t tell techniek‘ zoals beschreven op onze website.
Jouw verhaal is maximaal 400 woorden, exclusief een titel van minimaal twee en maximaal vier woorden.
.
Zoals altijd verwelkom ik opmerkingen en kritiek

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Geef een reactie

