Alle goede dingen komen in …

tmp_10592-images484153787‘Oh-wo, die-pik, oh-wo, die-pik, oh-wo -‘

Fanatiek stuitert Esther op-en-neer als een onvermoeibaar Duracell-konijntje. Ik lig met mijn schouders op bed en zie de rode krullen over haar rug dansen. Bij elke stuiter geef ik haar billen kletsende petsen, links, rechts, links, rechts. Mijn zitbal piept onder het geweld waarmee ze tekeer gaat. Oh ja, mijn billen ook nog liggen tussen haar en de bal.

Half gehurkt, één hand steunend op mijn bureau, laat ze haar gretige kutje elke lettergreep iets verder over mijn pik zakken tot ze met elke stuiter mijn ballen plet. Ze neukt me ongenadig hard en zo lekker. Mijn arme paal is na gisteren nog rauw, bijna gevoelloos, maar wordt wel steeds harder. Ik wil meer en zij ook! Wat een hemelse marteling!

Nog geen half uur geleden stond ze te tieren in het trappenhuis.

‘We zijn nog niet uitgepraat jongedame!’ Beneden knalde de portiekdeur dicht, de ramen klapperden ervan.

Nieuwsgierig keek ik op de overloop. Puffend van boosheid leunde Esther over de balustrade, woedende tepels wipten bijna uit haar ochtendjas

‘Gaat het Esther?’ Ze rechtte ze haar rug en trok automatisch haar ochtendjas dicht.

‘Oh, buurman. Mijn dochter maakt me zo boos. Niet de vaatwasser uitruimen, vies ondergoed laten slingeren en een grote mond als ik er iets van zeg. Bijna achttien en nog steeds zo’n puber. Gisteravond liep ze zomaar boos weg. Veel later kwam ze afgekoeld thuis en hebben we het gezellig gehouden, maar vanmorgen…’

Ik wrijf over haar schouder, ze ontspant een beetje.

‘Wil je een kopje thee? ‘

Ze kijkt me aan met glimmende ogen

‘Een kopje thee? Met iets lekkers?’

Aha, haar man, bijna 20 jaar ouder, is weer eens vissen. Esther maakt graag gebruik van zijn hobby om aan toch haar trekken te komen. En een goede buurman helpt daarbij, nietwaar.

Voorlopig kwamen we niet toe aan thee. Nog voor de deur dicht was knielde zij naakt op de afgegleden ochtendjassen. Harde tepels streelden mijn dijen, haar ene hand kroelde rond mijn ballen terwijl de andere tergend langzaam mijn voorhuid op en neer rolde. Steeds als het topje van mijn eikel wordt ontbloot likte haar kattentongetje mij. God, wat kan die vrouw pijpen. Ze maaket me gek, in no-time stond mijn vermoeide lid paraat. Met een forse ruk trok mijn voorhuid ver naar beneden en namt mijn harde erectie helemaal in haar klokkende keeltje. Ze trok zich los met een zuigende plop. Keer op keer slurpte ze me in zich, tot zelfs mijn ballen in haar gulzige mond verdwenen. Ik werd gek, probeerde me los te wringen, maar ze greep mijn billen en liet niet los tot ze voelde dat ik bijna ging spuiten. Ze liet ze me uit haar mond glijden, zette haar nagels in mijn tepel en lachte:

‘Nog niet mannetje’ en met haar nagels trok ze me de slaapkamer in.

Boven op het bureau zittend trok de bovenste lades open, spreidde haar benen en zette haar voeten erin.

‘En nu likken tot ik helemaal glibber.’

Met een draaiende beweging trok ze mijn hoofd in haar kruis. Mijn tong maakte overuren op haar klitje. Haar druipende kutje streelde en wreef ik nog verder open met mijn duimen en begon mijn kin tussen haar lipjes te draaien. Gelukkig kwam ze snel klaar, heftig schokkend. Mijn tong was dik en lam.

Ik liet me achterover op mijn bed vallen.

‘Sorry, gisteren was een zware dag.’

‘Maar dit is perfect!’ zei ze, stapte van het bureau af en kneep stevig in mijn ballen. Kloppend rees mijn pik weer omhoog. Ze draaide zich om, zette een been tussen de mijne, de andere ernaast en liet zich zacht kreunend over mijn pik glijden.

Ik kijk naar haar dansende krullen

‘Billenkoek, hard’

Met vlakke hand haal ik uit, links, rechts, links, rechts.

‘Meer, harder.’ Ze is niet meer te stuiten. Haar bounces worden trager, ze laat zich iedere keer loodzwaar omlaag ploffen. Dan grijpt ze ongenadig mijn ballen en trekt me met elke stuiter aan mijn scrotum omhoog.

‘Oh-wo’, ‘ piep-piep’,  ‘pets –pats’.

Mijn afgeragde pik staat op ontploffen als ze met roodgloeiende billen trillend boven me blijft staan en haar sappen rijkelijk over mijn buik en benen laat lopen. Genietend  kreunend ploft ze op mijn pik en eindelijk kom ik.

Later kust ze me bij de deur, verzucht ze dat ze haar dochter niet meer begrijpt, die niet eens wilde zeggen waar ze was geweest. Ik knik medelevend en ben blij dat ze niets heeft gezegd. Gisteravond ging haar dochter minstens zo tekeer op mijn zitbal.

Een uur later gaat de bel. Zuchtend doe ik open. Een rijzige vrouw in zwart latex duwt me naar binnen en sluit de deur. Ze pakt mijn kin,  draait mijn hoofd opzij.

‘Dus jij bent de buurman die zich met mijn dochter en kleindochter vermaakt. Ik begrijp dat heel goed. Nu is het Mistress Granny’s beurt om haar generatiekloof te laten verwennen.’

 

Met dit verhaal werd ik negende in de achtste ronde van de EWA marathon.
Helaas gingen er maar 8 schrijvers door dus ben ik uit de competitie.
Bedankt voor het lezen en stemmen.
Een gedachte over “Alle goede dingen komen in …

Geef een reactie

